7 patarimai geresnei jūsų sveikatai

Žingsniamačiai

Gyvenkite sveikiau ir žvaliau.

Kai kalbame apie sveikatą, ligas, žmonių savijautą, energijos lygį, nuotaiką ir panašius dalykus, turime kalbėti ir apie sveiką gyvenseną, nes būtent tai ir yra viso ko pagrindas. Jei dėl šio teiginio atsiranda skeptikų, jiems reikėtų pateikti elementarų pavyzdį. Kai žmogus ilgą laiką maitinasi prastai, nesirūpina pakankamu fiziniu aktyvumu, nevartoja reikiamų vitaminų ir mineralų bei propaguoja įvairius žalingus įpročius, tuomet jis susiduria su didelėmis sveikatos problemomis. Todėl negalima ignoruoti sveikos gyvensenos propagavimo ir viso to tiesioginės svarbos mūsų gyvenimo kokybei.

  1. Valgykite tai, kas yra natūralu. Jei nežinote, kas yra sveika, o kas žalinga, pasidomėkite, kas buvo valgoma ištisus tūkstantmečius. Trumpiau tariant, pažvelkite į istoriją. Tai, ką valgė mūsų protėviai, yra puikiausias pavyzdys, ką galime valgyti ir šiomis dienomis. Prieš tūkstančius metų maisto produktai, kuriuos vartojo žmonės, buvo natūralūs – juose nebuvo dažiklių, kvapiklių, skonio stipriklių ir kitų kenksmingų medžiagų. Todėl, jei norite būti sveiki ir žvalūs, sureguliuokite savo mitybą ir maitinkitės subalansuotai bei sveikai.
  2. Venkite dehidratacijos. Manote, kad vartojate pakankamai skysčių? Kasdien išgeriant bent penkis puodelius juodos kavos ir dar dvigubai tiek juodos arbatos? Turite suprasti, kad tai nėra skysčiai. Vieninteliai tikrieji skrysčiai (kuriuos galime taip vadinti) yra vanduo ir žalia arbata. Todėl jei pastarųjų nevartojate, vadinasi, kad labai lengvai ir greitai dehidratuojate savo organizmą. Jei organizmas negauna pakankamai skysčių, tuomet jam tampa kur kas sudėtingiau atsistatyti ir tinkamai funkcionuoti. Be to, silpsta ir imuninė sistema, kuriai būna gerokai sunkiau kovoti su įvairiomis bakterijomis ir virusais. Todėl kasdien suvartokite bent aštuonias stiklines vandens.
  3. Valgykite saikingai. Turite suprasti, kad vartoti sveikus maisto produktus nepakanka. Tai reiškia, kad daug dėmesio turėtumėte skirti ir maisto porcijoms. Juk net ir sveikas maistas gali „padėti“ jums priaugti daug papildomų kilogramų, kurių norint atsikratyti, tektų gerokai paplušėti. Todėl tai, ką iki šiol suvartodavote per tris valgymus, galite išskaidyti į penkis ar šešis. Tokiu atveju dienos metu nejausite alkio ir valgydami nepersivalgysite.
  4. Sportuokite. Turbūt ne kartą esate girdėję posakį „sportas – sveikata“. Tai yra visiška tiesa. Jei nesportuosite, ilgainiui jūsų kūnas taps lengviau pažeidžiamas, silpnės sausgyslės, kaulai ir raumenys. Be to, didės ir viršsvorio rizika. Taigi, jei norite išvengti daugybės įvairių galimų problemų, pakankamai daug dėmesio ir laiko skirskite fiziniam aktyvumui. Galite neabejoti, kad tuomet pagerės jūsų savijauta, jausitės žvalesni ir būsite sveikesni.
  5. Pakankamai miegokite. Šiuo atveju kalbame apie kokybišką miegą. Mūsų organizmas turi gauti pakankamai poilsio, todėl jei per parą miegate tik penkias valandas, galite neabejoti, kad jūsų kūnui nepakanka laiko atsistatyti. O tai reiškia, kad kitą dieną jaučiatės lėtesni, jus lydi bloga nuotaika, nuovargis ir kiti neigiami pojūčiai. Jei kiekvieną parą miegosite bent aštuonias valandas, galite būti tikri, kad naują dieną pasitiksite su šypsena ir didele energija.
  6. Pasitelkite išmaniąsias technologijas. Jei pradėjote sportuoti, tačiau norite matyti savo progresą, kuris skatintų jus niekuomet nesustoti, į pagalbą pasitelkite išmaniąsias technologijas. Tam galėtų puikiai tikti žingsniamačiai ir pulsometrai. Tuo tarpu, jei jus domina dar funkcionalesni išmanieji prietaisai, galite rinktis ir išmaniąsias apyrankes.
  7. Daugiau pozityvumo. Kuo geresnė jūsų nuotaika, tuo daugiau energijos jūs turite. Be to, jei visuomet šypsotės ir esate laimingi, jūsų organizmas taip pat būna stipresnis, nes psichologinė būsena turi didelės įtakos mūsų sveikatai.

Administratorius