Kaip sveikai dirbti prie kompiuterio

Vitaminas A yra sveikaTūkstančiai žmonių Lietuvoje ir milijonai visame pasaulyje kasdien bent 8 valandas sėdi prie kompiuterių ekranų. Kaip žinia, sėdėjimas nėra pats geriausias laiko praleidimo būdas, jei kalbame apie savo sveikatos išsaugojimą. Dažnai žmonės sėdi netaisyklingai, dėl ko galiausiai atsiranda nugaros, kojų, rankų skausmai. Be to, dar ir regėjimas pradeda trikti. Dėl to svarbu išmokti, kaip taisyklingai sėdėti prie kompiuterio ekranų, kad būtume sveiki ir išsaugotume savo kūną per dieną nepavargusį. Be to, svarbu ir palaikytų reikiamą mitybą ir vitaminų kiekį organizme. Visgi, akims tenka labai didelis krūvis ir kaip žinoma, vitaminas A geriausiai joms padeda.

                  Jei prie kompiuterio praleidžiame labai daug laiko, ypatingai svarbu, kad mūsų nugaros būtų tiesos. Kad nugara laikytųsi tiesiai, dažnai neužtenka vien tiesiai sėdėti. Jei išsitiesite, labai tikėtina, kad po 5 minučių jau pastebėsite, kad esate susilenkęs ir jūsų nugarai tai jau nebepatiks. Vienas pasirinkimų – kartais darbe stovėti. Na bent valandą per visą dieną. Jei tik yra galimybė dirbti stovint, būtinai ją išnaudokite. Tokiu būdu stiprinsite ir kojų raumenis, kurie nusilpsta mažai judant. Be to, galima išbandyti ir specialias ergonomines kėdes, kurios palaiko nugarą tiesią net ir ilgai sėdint prie kompiuterio.

                  Jei mūsų akys yra nuolat įtemptos, būtina jas pailsinti, antraip tai gali atsiliepti geram regėjimui. Svarbu akis kartas nuo karto pailsinti. Tam yra keli būdai. Jas galima uždengti pašildytais delnais. Šiluma ir tamsa padės akims atsipalaiduoti. Kelios minutės tokios procedūros labai padės jūsų akims pailsėti nuo šviečiančio kompiuterio ekrano. Be to, labai gerai yra daryti pratimus akims. Jas sukiojant iš kairės į dešinė, ar į viršų žemyn. Pratimų yra daug, tiesiog internete galima jų paieškoti. Bene svarbiausias dalykas, norint turėti gerą regėjimą, yra sveika mityba ir ypatingai vitaminas A. Jis stiprina akis, palaiko gerą regėjimą ar net gali jį kiek pataisyti. Jei reguliariai vartosite vitaminą A ar jo turinčius produktus (morkas, burokėlius), galėsite džiaugtis stipriomis ir sveikomis akimis.

                  Jei norite palaikyti gerą savijautą, teks ne tik daryti akių pratimus ir tiesiai sėdėti, bet kartais ir pajudėti. Išeikite pasivaikščioti, per dieną nueikite bent keletą kilometrų ir pasijusite tikrai daug geriau. Galite eiti pėsčiomis į darbą ar namo. Be to, galite rinktis ir dviratį, kuriuo darbą pasieksite greičiau ir nereikės labai anksti keltis.