Kalanetikos treniruočių nauda žmogaus sveikatai

ParatiJei iki šiol nesate girdėję apie kalanetikos treniruotes, užbėgdami įvykiams už akių, norime pasakyti, kad tai yra labai nuostabus ir efektyvus būdas tiems, kas nori atsikratyti viršsvorio ir sustiprinti savo kūną. Šiame straipsnyje šiek tiek daugiau sužinosite apie minėtų treniruočių, kurias siūlo „Parati“ šokių studija, privalumus. Kalanetika buvo sukurta dar 1980 m. Jos autorė – baleto studentė Callan Pinckney. Ji turėjo įgimtą skoliozės ligą ir besitreniruodama pastebėjo, kad daugelis jos atliekamų pratimų ne gerino, o priešingai – blogino jos būklę.

Baletas yra labai grakštus ir dailus šokio menas, kuriame vyrauja lėti ir ypač tikslūs judesiai, kurių dėka baleto šokėjai išsiugdo didžiulę ištvermę, valią ir išvysto tvirtus raumenis. Po kelerių baleto treniruočių metų Callan sukūrė kalanetikos pratimus, imituojančius nedidelę poveikio kontrolę, kurią, metams bėgant, ji įgijo baleto dėka. Visa šios sporto rūšies veikla yra labai panaši į jėgos specialistų atliekamus pratimus.

Kalanetikos treniruočių metu atliekami lėti judesiai, kuriems reikia didžiulės jėgos ir ištvermės, o žmogaus mintys pereina į meditacinę būseną tam, kad padidintų fizines galimybes, be reikalo neįtempiant ir papildomai neapsunkinant savo nugaros ir sąnarių. Visa tai nėra labai sunku įsivaizduoti, turint omeny, kad Callan sirgo stuburo liga. Šios treniruotės vykdomos palengva, atsižvelgiant į kiekvieno dalyvio poreikius, todėl „Parati“ specialistai gali skirti pakankamai dėmesio visiems dalyviams.

Kalanetikos pratimuose didžiausias dėmesys skiriamas tam, kad trumpų, sistemingų ir labai tiksliai atliekamų judesių pagalba būtų paveikiami vidiniai raumenys ir raiščiai. Visiškai priešingai yra tada, kai atliekami eiliniai ir visuotinai dažnai taikomi pratimai – jų atveju yra lavinamas išorinis raumenų paviršius, o poveikis vidiniam raumenų pluoštui yra nedidelis. Todėl akivaizdu, kad kalanetika ilgai ją propaguojantiems žmonėms yra nepalyginamai naudingesnė.

Meditacinis aspektas taip pat turi labai didelę reikšmę kiekvienai treniruotei ir jos dalyviams. Pratimai atliekami kur kas labiau susikaupus, tiksliau ir efektyviau. „Parati“ studijos dalyviai labai greitai pajunta teigiamus rezultatus. Tik pagalvokite, kalanetikos išradėja dabar yra perkopusi septyniasdešimt metų, o atrodo kaip penkiasdešimties. Šis faktas kalba pats už save – jums belieka tik žengti pirmyn sveikesnio ir aktyvesnio gyvenimo link.

Administratorius