Keltai ir keltų bilietai krovininiam transportui

Kai nusprendžiame importuoti prekes, susiduriame su sprendimu, kokią transporto rūšį pasirinkti – oro, geležinkelio, kelių ar jūros?

Jūrų transportas yra terminas, apibūdinantis būdą, kaip krovininiai laivai gabena didelius krovinių kiekius. Nuo 1960-ųjų konteineriai pirmiausia buvo naudojami jūrų transportui. Konteineriai palengvino didelių krovinių gabenimą, sumažino prekių saugojimo išlaidas ir degalų sąnaudas, sumažino neapibrėžtumą dėl galimybės sekti krovinį ir panaikinti perkrovimo poreikį, taip pat sutrumpino laivų plaukimo laiką.

Jūrų transportas yra populiariausias krovinių gabenimo būdas tarp žmonių ir įmonių, susijusių su tarptautine prekyba. Tai yra pigiausias ir ekologiškiausias metodas, bet ir reikalaujantis daugiausiai laiko.

Į keltą bilietai užsakomi iš anksto. Būtina pateikti šią informaciją:

  • transporto priemonės registracijos numerį ir pageidautina, kad tai būtų nurodyta jau užsakant.
  • Informacija apie transporto aukštį, darbinį svorį ir transporto priemonės krovinio svorį.
  • Du vairuotojai gali keliauti su vieną transporto priemone. Atkreipkite dėmesį, kad turite pranešti visų laive esančių keleivių vardą, pavardę ir gimimo datą.

Jūrų transportas yra vienas perspektyviausių prekių gabenimo būdų visame pasaulyje. Klientai, pasirinkę krovinių gabenimą jūra, mato didelę naudą. Tarp jų:

  • Santykinai maža kaina. Palyginti su oro transportu, krovinių gabenimo kaina

naudojant šią transporto rūšį yra mažesnė. Atitinkamai tokiu būdu pristatytų prekių kaina yra pigesnė, o jų paklausa – didesnė. Todėl verslo planas verslo klientams bus įgyvendinamas greičiau.

  • Pristatymo universalumas. Jūros pervežimams skirti bet kokio tipo kroviniai –

birios medžiagos, kieti ir skysti produktai, žaliavoms, pažeidžiamoms medžiagoms, negabaritiniai kroviniai, automobiliai, nuodingos ir pavojingos prekėms;

  • Aukštas saugumo lygis. Skirtingai nuo krovinių gabenimo keliais, avarijų ir

vagystės rizika yra minimali.

  • Didžiulė prekybos apyvarta. Krovininių laivų keliamoji galia siekia 20–25 tūkst.

tonų.