Kaip atrodo geras SEO tekstas?

Turinio rinkodara apima labai daug skirtingų komponentų, kurie gali užtikrinti, kad Jūsų internetinis puslapis bus našus, jis bus patrauklus, galiausiai, sulauks tiek dėmesio, kiek yra vertas. O kas yra toji turinio rinkodara, kuri dažnai vadinama geriausia priemone užtikrinančia gerą verslo reputaciją?

Tai yra kompleksinis priemonių junginys, kuris apima labai daug skirtingų komponentų. Viena jų dalių yra SEO tekstas, kuris kuriamas tikrai ne tik robotukams, tačiau taip pat ir žmonėms, kurie skaitydami tekstus siekia išgirsti kuo daugiau naudingos info.

SEO tekstas ar SEO straipsnis

Gana dažnai SEO tekstas yra maišomas su SEO straipsniu. Pastarasis dažniausiai talpinamas kituose puslapiuose paliekant išorinę teksto nuorodą. Naudojamas tokiu atveju, kai atliekama SEO optimizacija. Ar tai būtina? Labai naudinga. Tačiau daroma tik tokiu atveju, kai yra pilnai sutvarkomas puslapio turinys, o jame turi būti talpinami SEO tekstai.

Palyginus šias dvi alternatyvas pavyks kur kas paprasčiau suvokti – kuris variantas Jums yra reikalingas ir pas kokį rašytoją kreiptis, kad viskas būtų padaryta tinkamai.

SEO tekstas SEO straipsnis
Paprastas, tačiau informatyvus, naudingas. Dažniausiai analizuojantis konkrečią temą, analitinis, racionalus.
Naudojami reikalingi raktiniai žodžiai, kurie geriausiai atitinka siūlomas paslaugas arba parduodamas prekes. Naudojami reikalingi raktiniai žodžiai, kurie geriausiai atitinka siūlomas paslaugas arba parduodamas prekes.
Apimties priklauso nuo vietos bei aplinkinių aspektų, kurie yra puslapio turinyje. Dažniausiai SEO straipsnio apimtis siekia nuo 300 iki 500 žodžių.
Dažniausiai paliekamas tik tekstas, paryškinami konkretūs žodžiai, naudojama punktuacija. Papildomai naudojami paveiksliukai, kurie suteikia straipsniui daugiau estetikos, išpildo jį.

Specialisto pasirinkimas

Turinio rinkodara reikalauja detalaus smulkmenų vertinimo, tad dažniausiai kreipiasi į specialistus, kad jie kiekvieną komponentą atliktų kokybiškai, iki galo. Štai ir SEO tekstams kurti dažniausiai bendradarbiaujama su savo sferos profesionalai, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir tuo pačiu gali užtikrinti, kad darbus atliks ne tik gana greitai, tačiau taip pat ir kokybiškai. O būtent šiuos du poreikius dažniausiai ir turi profesionalai.

SEO teksto kūrimo eiga

Dažniausiai kiekvienas specialistas turi savas taisykles, kuriomis remiantis kuria tekstus. Žinoma, kiekvienas tekstas yra individualus, lygiai taip pat kaip ir kiekvienas specialistas, tad tokio individualaus plano turėjimas – naudingas ir tikrai reikalingas. Galiausiai, nusprendus tartis su specialistais – siūlome su jais ir bendradarbiauti, tačiau per daug nevadovauti – kaip jiems dirbti. Būtent jie tai žino geriausiai.

  1.     Pirmiausia, žinoma, reikalingas geras temos pasirinkimas. Tekstas turi būti sudominantis ir tuo pačiu naudingas. Venkite klišinių antraščių.
  2.     Žinoma, būtinai reikia susižinoti – kokie raktiniai žodžiai turėtų būti naudojami. Pagal ilgį reikia įvertinti – kiek tų raktinių žodžių turi būti naudojama.
  3.     Žinoma, pirmiausia pateikiamas turinys, kurio tikslas yra sudominti.
  4.     Taip pat – pagrindinė dalis, kuriose metu aptarimai svarbiausias siūlomos veiklos komponentai įtraukiant naudingus patarimus.
  5.     Galiausiai – išvados, kurios sėkmingai apibendrina turinį.

Tekstas neturėtų būti per daug reklaminis, kadangi tokiu atveju jis ne tik kad nepatrauks lankytojų, tačiau priešingai – gali juos atgrasyti. Juk geriausia reklama yra ta, kuri neatrodo akivaizdi, juolab, tokia, kuri tikrai organiniu būdu patrauklia lankytojus, kurie paprasčiausiai domisi Jūsų pasiūlymais.

Geras SEO tekstas yra turinio rinkodaros dalis, tad būtinai skirkite dėmesio jo kūrimui arba dar geriau – kreipkitės į specialistus, kurie suteiks to dėmesio tiek, kiek reikia Jūsų verslo poreikiams patenkinti.

Parengta pagal Skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ pranešimą spaudai.

Administratorius