Kaip pasirinkti reklaminį stendą

Jei vykdote kokią nors verslo veiklą, turite savo įmonę, esate padalinio vadovas ar tiesiog už reklamą atsakingas vadybininkas, tikriausiai neretai susimąstote ir apie reklaminių stendų nuomą. Žinoma, viskas labai priklauso nuo įmonės veiklos rūšies. Tačiau reklaminių plotų gatvėse dar toli gražu nereikia laidoti. Gal netgi atvirkščiai. Įvairūs reklaminiai stendai visame pasaulyje vis dar labai populiarūs ir jie toli gražu nežada užleisti vietos internetui. Tad ir šiuolaikiniame reklamos pasaulyje tą reikėtų gerai įvertinti. Koks populiarus bebūtų internetas, jis toli gražu nepasiekia visų potencialių klientų, o kartais netgi daug mažiau ne gali pasirodyti. Tad reklama reklaminiuose stenduose – vis dar svarbi sėkmingo verslo dalis.

Reklaminiai stendaiŽinoma, labai svarbu gerai pasirinkti ir patį stendą, ir reklamos pateikimo būdą jame. Reikia atkreipti ir į begalę kitų veiksnių – metų laikų, stendo vietą, auditoriją, kuri matys jūsų reklamą. Reikia profesionaliai pateikti ir jūsų produktą ar paslaugą. Reklama turi būti sudominanti, padaranti įspūdį, bet ir informatyvi bei aiški. Kita vertus, ji viską turi perteikti vos per kelias sekundes ar dar mažiau. Tad pasirinkti optimalų reklaminį šūkį yra vienas svarbiausių aspektų.

Be abejo, ko gero svarbiausi aspektai reklaminio stendo nuomos metu yra jo vieta ir sezonas. Turistiniame Lietuvos pajūryje reklamuotis žiemos metu tikrai mažai prasmės. Kaip ir prie mokyklos reklamuoti kokius nors žaidimų kompiuterius vasarą. Tokie dalykai paprastai yra akivaizdūs visiems. Kita vertus, čia dažnai pasitaiko ir klaidų. Kodėl? Labai paprasta. Štai reklaminiai stendai Klaipėdoje ar Palangoje vasaros metu pabrangsta kelis kartus. Tokie kainų skirtumai verslininkams dažnai būna per skaudūs ir jie mieliau susimoka už tą patį stendą ir reklamos talpinimą jame žiemą, bet kelis kartus pigiau. O rezultate nelieka nei pinigų, nei klientų. Tad tokioje vietoje reikia ne tik gerai galvoti, bet ir skaičiuoti, o ne vadovautis emocijomis.

Kartais labai svarbūs yra net tokie dalykai kaip stendo forma. Žinoma, didžioji dalis jų yra tradicinės stačiakampės formos. Klasika yra klasika. Tačiau įsivaizduokite kokį nors populiarų Lietuvos plentą ir kelias dešimtis vienas po kitu besikeičiančių stendų su reklamomis. Gretai visi pasidaro vienodi ir jų turinys visai neberūpi. O bent vienas stendas kitokios formos, ar tiesiog ženkliai didesnis, ir iškart vėl vairuotojų bei keleivių dėmesys nukrypsta į jūsų reklamą. Reikia nebijoti išsiskirti.